11 Julai 2008

SELAMAT PULANG MOHD ARIF ATAN

Sebenarnya aku mesti mengucapkan perkataan tersebut SEMINGGU sebelum itu kepada Mohd Arif Atan..satu-satunya abg kandung aku dalam dunia ini...TAHNIAH MOHD ARIF kerana berjaya menyelesaikan suatu MISI APM dan BANGSA...

Kepada se7en...tidaklah dapat aku penuhi gambar yang seksi...kerana kita ni bukannya malaikat...sedangkan ternampak...ter..itupun sudah kita tidak dapat menipu lagi gelora nafsu yang memukul dada..apatah lagi dengan sengaja meletakkan....ya..dengan sengaja meletakkan gambar seksi..emm....daripada aku letakkan gambar seksi..lebih baik aku letakkan gambar atau video lucah terus artis ke Melayu bogel ke....ah itu tidka mungkin..

Ini gambar cantik dan indah dari Mohd Arif Atan..aku siarkan di blog ini sebagai sautu kemaskini terbaru untuk pembaca sekelian....

PS:Aku banyak nak bercerita..tetapi kesibukan menyebakan masaku terhad..melainkan sekarang ini....ya aku mesti amnfaatkan walaupun aku nak tidor sahaja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan